AMDC, Logatec

20:27 Posted In Edit This 13 Comments »
Nedeljo smo spet preživeli na dirkališču v Logatcu. Tokrat je bil na sporedu drift BMW-jev, mojih najljubših jeklenih konjičkov ;)




























Avtomagazin Drift Challenge, Logatec, 27.4.2008

13 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kje so pa fotke dirkačev:)?

Bimmer Girl pravi ...

Hehe, so imeli vsi čelade. Sem se približala samo že znanim dirkačem BMW-jev :P

Antonijo pravi ...

Dobre slikce, vsebina še boljša. :D
Morda manjka še kakšen SuperMoto.

Bimmer Girl pravi ...

Hvala :)

Khm, v bistvu jih skoraj ni vidt, ker je okol njih samo dim :)

Katja pravi ...

A ti si tud dirkala? ;)

Shakti pravi ...

Vidim, da si nekajkrat slikala trojke. Še vedno sanjski avto? :)))

Bimmer Girl pravi ...

@Katja: Nisem ne, sem samo gledala in fotkala :)

@Shakti: Hehe, sanjski je na prvi slikci ;))) Drugače pa ja, trojka je zakon :D Čeprav, če bi mi kdo "dal" šestico (ali enko), se je ne bi branila :P

Antonijo pravi ...

Oho, pa ti voziš svoje sanje. :D

Shakti pravi ...

:)
Jaz pa bi se ga branila... ampak samo na dan servisa :))) Damn! This toy is expensive.

Antonijo pravi ...

@shakti: This toy is cheaper than Italian or French.

Shakti pravi ...

@Antonijo: Možno. Sicer se ne spoznam toliko. Vem samo, da moj foter v Grosuplju na servisu vsako leto pusti od 300-500 €. Glede na to sem izjavila, da je draga igračka :))

C. pravi ...

Eh, avto je avto :D (Zdej se bo name usula toča kritik :hihi)

Bimmer Girl pravi ...

Kura :P

Pejd na moj bimmer blog - ti lepo piše, da je BMW sinonim za avto. Tako da ja, BMW je avto :P