Raindrops keep falling on my head

15:48 Posted In Edit This 5 Comments »

Kljub blazni utrujenosti me je odneslo ven ... mogoče sem pa ravno to rabila ... :)

IMG_0006

IMG_0007

IMG_0009

IMG_0012

IMG_0013

 IMG_0015

IMG_0019

IMG_0035

5 komentarji:

Katja pravi ...

Hudoooooooo!!!!!!

Js sploh ne bom več svojih fotk objavljala, ker me je sram. ;)

storyteller pravi ...

Wau! WAU!

Urška pravi ...

Krasne barve na prvi! Si slikala z obročki ali kar brez?

C. pravi ...

Urška, hvala! Ne, kar brez ... just me and my favourite boy :) Bi ti pa bila zelo hvaležna, če bi mi lahko v parih stavkih napisala kaj več o teh obročkih - slišala sem že zanje, ampak niti približno ne vem kako zadeva deluje.

Urška pravi ...

Če zelo poenostavim: gre za "podaljšanje" objektiva, s čimer dobiš možnost, da se bolj približaš objektu. Pritrdijo se med body in objektiv (lahko navaden ali celo makro). Fino je, ker ker jih lahko dodajaš po mili volji; lahko priviješ le 12mm, če ne zadošča dodaš še enega... Je pa res, da poberejo kar nekaj svetlobe. Še en plus zanje: so cenejši in bolj prilagodljivi kot makro objektivi.
Upam da sem bila vsaj malo razumljiva. :)

Veselo fotografiranje!