GHD Sevnica

00:24 Posted In Edit This 4 Comments »
Spet nedelja in spet na dirki ... Si bo treba počasi omisliti kakšen free pass ... :)

BMW E39 528i - what a pleasant driving ;)

L. Zerbato - BMW E30 M3

(I love it:P )

G. Plasa - BMW E36 V8 F1 Judd

(mokra cesta, preveč konjev in zadnji pogon ... Plasa se je kar 3x obrnil ...)

M. Bubnič - Lancia Delta Integrale

(jap, hladi mašino ...:) )

M. Črtalič - BMW E46 320i

B. Kristan - VW Golf II GTI
(Boško po treh ...)

S. Smolnikar - Alfa Romeo 156 2.0 TS
("naša" bivša Alfa ...)

GHD Sevnica, 18. 5. 2008

4 komentarji:

Antonijo pravi ...

QL. Ene od teh sem pa še jaz slikal :)

Bimmer Girl pravi ...

Sorči za napako pr tvojem avto, sm preveč pod vplivom trojk in avtomatsko napišem 328 in ne 528 :P

Popravljeno ;)

Sam men je še vedno prva najlepša. Malo so vintage, mogoče katera preveč, samo se mi zdi, da sem imela spet ISO preveč high ... :S

Popaj pravi ...

Super fotke, kul blog. Všeč so mi vajine slikce, še posebi tiste z gradu. (mimgrede, čestitam za ceu gležn xd).

Škoclejta še naprej ;)

Bimmer Girl pravi ...

Popaj, hvala, hvala! :D

Škljocali bova še, ni panike ;)