Novinarska površnost

11:50 Posted In Edit This 5 Comments »
IMG_0010

Fotografija v glavi članka je moja ... pa nikjer zapisano. Nisem picajzlasta, ne gre se mi za to, da bi morala biti obvezno navedena kot avtor fotografije in da bi se moje ime tako pojavilo v časopisu, ampak tole me je pa malo vznejevoljilo. Se naj oglasim?

Še original fotke:

IMG_0038

IMG_0034

IMG_0035

IMG_0036

IMG_0032

IMG_0041

5 komentarji:

Glista Fashionista pravi ...

Itak da se oglasi!

Bimmer Girl pravi ...

Afkors!!!

C. pravi ...

Bom počakala, če bodo slučajno sami ugotovili, da so naredili napako oziroma name pozabili - verjetno je "krivo" to, da so v članku fotografije dveh avtorjev ... enga so napisali, drugega pa ne, ker so pač mislili, da je vse delo enega ...

Urška pravi ...

Nič ne čakaj, takoj jim povej za spodrsljaj! Predvidevam, da honorarja za fotko nisi dobila, tako da je najmanj kar lahko zahtevaš to, da popravijo napako.

C. pravi ...

Včeraj me je poklical gospod, ki je bil naročnik fotk in članka, ter se mi opravičil. Honorarja pa itak nisem pričakovala, glede na to, da je to lokalni časopis kjer vse bolj ali manj deluje na bazi prostovoljstva. Nekje je treba začet :)